»Teatru sem, končno, dolžan zahvalo za svoje osebno zorenje ... Zato se tega časa s hvaležnostjo spominjam. Kljub temu pa mislim, da je bilo 20 let gledališča preveč. Teater živi v času, nove generacije gledalcev zahtevajo nove gledališke delavce, ki lahko na nov in primeren način odgovorijo njihovim zahtevam in potrebam. Posameznik se v svojem življenju le težko stalno prilagaja tem spreminjajočim se zahtevam živega gledališča, zato lahko postane cokla njegovega razvoja.«
»V Mestnem gledališču ljubljanskem sem prebil dolgih 20 let ... Čas, ki sem ga prebil v gledališču, je oplodil moje poznejše delo likovnega teoretika, ker je z gledališke strani likovne probleme postavil v luč čiste prostorske izkušnje. Tam sem se zavedel, da je letva, obešena skozi odrski prostor, samo ena od možnih podob abstraktnega likovnega pojma linije, da prostor gradimo z odnosi ploskev, barv, luči in oblik.«
»Mi potrebujemo neprestan živ stik z občinstvom. Spletni dogodki, ki so se sicer dogajali – to ni teater. Posebnost teatra je živ stik z občinstvom.«
»Zgodba nam v gledališkem jeziku razkriva popolnoma nove pomene.«
»A vse je začelo v Gledališki šoli Prve gimnazije Maribor, kjer jo je ena od gledaliških izkušenj 'nepopravljivo' zasvojila z gledališčem.«
»Najhujša gledališka kritika je, če rečejo, da je bila v predstavi 'razkošna kostumografija'.«
»Najhujša gledališka kritika je, da je bila v predstavi razkošna kostumografija.«
»Peter Militarev si je z velikim angažmajem prizadeval za umetniško ambicioznejše gledališko ustvarjanje s prepletanjem ljubiteljskega in profesionalnega gledališča.«
»Potrebujemo gledališče, v katerem prostor gledališke dvorane otroke usmerja v osredotočenje, zatopljenost, v razmislek.«
»Žal za dobro predstavo ni recepta. Ne vem, ali je to sreča ali kaj se mora zgoditi. Ko se vse poklopi, je zelo enostavno delati teater.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju